Returnering – satana.dk
  • De billigste priser
  • Hurtig levering
  • Ingen skjulte gebyr
  • Satana.dk er e-mærket
  • Test

Returnering


DU SKAL ALTID HENVENDE DIG TIL VORES KUNDESUPPORT, INDEN DU SENDER DIN PAKKE RETUR. Også selvom du har fortrudt dit køb


Hvis du fortryder købet, skal varerne tilbageleveres til:

Satana.dk
Tømmergade 15
6830 Nr.Nebel


Ved tilbagelevering bør du sørge for, at varerne er forsvarligt indpakket. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.


Du skal selv betale udgifterne ved tilbagelevering af varen, når du fortryder.


VIGTIGT
 – Vi forventer, at du afsender varerne hurtigst muligt efter, du har givet besked om fortrydelse, og du skal sende dem retur senest 14 dage efter, du har fortrudt.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.


Returformular.:

Du skal altid vedlægge den returformular som du modtager på mail, efter du har henvendt dig til Vores kundesupport.

Vi kan IKKE behandle din returnering uden en vedlagt returformular! 


Tilbagebetaling

Når vi modtager varen, tjekker vi den, og du får tilbagebetalt det beløb, du har indbetalt til os ved købet. (evt. fratrukket fragt)

Beløbet bliver altid overført til samme betalingsmiddel, som du betalte købet med. Har du fx betalt med kort, tilbageføres købsbeløbet til det betalingskort, du brugte ved købet.

Du kan forvente at få pengene tilbage inden for 30 dage.


BEMÆRK: 


Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet, fordi

 

Reklamation – Hvis der er noget galt med varen:

Dit køb af omfattet af købeloven, herunder mangelreglerne. Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Kunden har 24 mdr’s reklamationsret.


Du skal kontakte os indenfor ”rimelig tid”.

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som mulig, og inden for 2 måneder efter fejlen blev opdaget.

Du kan reklamere ved at kontakte os via mail til kontakt (a) satana.dk 

Afhængig af den konkrete situation vil du modtage de videre instrukser.

(bemærk at retur-adressen er en anden end vores firma adresse)
Satana.dk
Tømmergade 15
6830 Nr.Nebel

Når du returnerer varen, bedes du samtidig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er.

Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne indtil vores modtagelse. Gem derfor postkvittering inkl. oplysning om fragtomkosninger samt evt. track and trace nummer.

 

Vi har 1-5 dages levering

Men vi gør naturligvis alt for at du modtager din ordre efter en dag eller to!