Handels og leveringsbetingelser – satana.dk
  • De billigste priser
  • Hurtig levering
  • Ingen skjulte gebyr
  • Satana.dk er e-mærket
  • Test

Handels og leveringsbetingelser

Kort og godt!

- Altid 14 dages bytte- og returret!
- Normalt 1-5 dages levering (Ved stor højtider som jul kan der dog være forsinkelser hos Post Nord som vi ikke er herre over eller når der står en anden leveringstid på selve varen, som kan være i restordre eller af en anden grund har længere leveringstids - vi hæver aldrig pengene før varen er afsendt!)
- Har du spørgsmål, kan du altid sende en mail til: kontakt@satana.dk (Husk at skrive navn det er bestilt i og ordre nummer, hvis det drejer sig om en købt vare). De svare altid inden for kort tid.


Vores priser.
Alle vores viste priser på hjemmesiden er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser.

Prisen på bestillingstidspunktet, er den gældende pris.
Vi tager dog forbehold for evt. trykfejl.


Bestilling
Når du har afgivet en bestilling, vil du modtage en online bekræftelse. Skulle du ikke modtage denne bekræftelse indenfor 1 time, bør du kontakte os.
Du vil desuden modtage en ny mail, samme dag din ordre er afsendt. 
Når du handler med satana.dk indgås aftaler på dansk.
Hvis du ønsker at modtage en kopi af din ordrebekræftelse kan du logge ind på siden, eller sende en mail til kontakt @ satana.dk

Betaling.
Vi tilbyder flere mulige betalingsmetoder..
Den mest sikre - og den betalingsform, vi anbefaler alle kunder, er, at betale med et betalingskort - vi modtager følgende korttyper:
. Visa/Dankort
. Visa
. Visa Electron 
. MasterCard 
. MasterCard Debit
. Maestro
. Bankoverførsel


Online betaling med kort.
Ved betaling med elektronisk betalingskort trækkes beløbet først, når vi afsender varerne.
Der betales via sikker og krypteret SSL-forbindelse (Secure Socket Layer). Det betyder, at dine kortoplysninger ikke kan læses af udenforstående.
Når du handler med et betalingskort, forbeholder vi os retten til at kontrollere, om de personlige oplysninger, der er opgivet, er sande. 
Vi kan til enhver tid nedskrive det betalte beløb - hvis f.eks. et produkt er udsolgt, eller ikke ønskes alligevel. Men af sikkerhedsmæssige årsager kan vi ALDRIG forhøje det godkendte beløb.

Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer, og herefter falder den rente-og gebyrfrie månedsydelse hver den 20. i måneden. Aftalen om betaling hos ViaBill bortfalder, når et køb fortrydes, jf. forbrugeraftalelovens § 26.
ViaBill finansierer køb op til 2.000 kr. Beløb over 2.000 kr. finansieres i samarbejde med SparXpress.

Læs mere her: www.ViaBill.com/kredit


Leveringstid.

1-5 hverdage, hvis ikke andet er oplyst ved produktet.
Vi sender altid bestillinger i indkommende rækkefølge - så ved udsalg, fødselsdag eller lignende kan der forekomme en lidt længere leveringstid.

Post Nord omdeler vores pakker og i nogle tilfælde af større pakker vil Danske fragtmænd blive benyttet..

Ved bestilling af flere varer hvor en af dem har længere leveringstid, så sender vi varerne samlet når de alle er klar til levering. Er der længere leveringstid på noget af det, så vil kunden naturligvis blive gjort opmærksom på dette. Ved længere leveringstid, vil dette normalt stå på varens beskrivelse.


Forsendelsesomkostninger.

Pris til pakkeshop 39,-

Pris til Erhvervsadresse 39,-

Pris med omdelling til din hjemmeadresse 69,- 

Visse Produkter kan have en højere fragtpris. Du vil altid kunne se den endelig fragtpris for netop det produkt du har valgt. Inden du afslutter handlen. 

Du vil kunne vælge i mellem at få pakken sendt "uden omdeling" eller "med omdeling".
Du vil altid kunne bestille et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra vores lager og hjem til dig.

Returnering/fortrydelsesret.
Der er 14 dages returret på alle varer fra modtagelsesdagen.
Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved mail, eller ved at benytte standardfortrydelsesformularen. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

 
Varens stand, når du sender den tilbage:
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord - du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der beskrevet ovenfor, betragter vi den som "brugt", hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun kan få en lille del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. 

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså kun gøre det samme med varen, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

OBS. Skal varen returneres skal det foregå i original emballage!.


Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb Når der er tale om en ren returvarer/ombytningsvarer, vil udgiften til returneringen tilfalde dig - vi betaler til gengæld for, at den ny-ombyttede varer sendes til dig igen.
Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

 

Visse varer kan i kraft af deres art ikke returneres med normal post. Dette gælder for: Cykler

Udgifterne for returnering forventes højst at beløbe sig til ca. kr.: 300.-

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Reklamation.
Der ydes naturligvis 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Skade på varen som følge af fejlhåndtering fra kundens side er ikke dækket af reklamationsretten. Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til kontakt@satana.dk i rimelig tid efter varens modtagelse. 
Her anses to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Vi har brug for følgende information, når du returnerer varer.
Du bedes oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
Husk, at varen altid skal returneres i forsvarlig emballage, og få en kvittering for dine portoudgifter, så vi evt. kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Kontakt os.
Hvis du vil kontakte os, kan du gøre det via mail på:
kontakt @ satana.dk 

Etableringsår: 2015
Organisationsform:

Politik omkring kundeoplysninger.
Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.
For at du kan indgå aftale med os på Satana.dk, har vi brug for følgende oplysninger:
. Navn 
. Adresse
. Telefonnummer
. E-mail adresse 

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos satana.dk og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.
Direktøren og de ansatte for satana.dk har adgang til de oplysninger, der registreres om dig..
Dataansvarlig er Henrik Kloster Nielsen.
Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret

Som registreret hos satana.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til satana.dk via e-mail kontakt @ satana.dk.

Cookies
På satana.dk anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.
Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, hvordan afhænger af din browser.

Logstatistik.
Vi bruger en logstatistik på satana.dk, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.
Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere satana.dk.

OBS: Vi tager forbehold for trykfejl og udsolgte vare

 
Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til kontakt@satana.dk.
 Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens vej 35, 2500 Valby
www.forbrug.dk

Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her -http://ec.europa.eu/odr

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 5.04.2017

 

 

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Til:

Satana.dk
Tømmergade 15
6830 Nr.Nebel
E-mail: kontakt@satana.dk

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

__________________________________________________________________________

Bestilt den: ____________________     Modtaget den: __________________________

Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________

Forbrugerens adresse:  ___________________________________________________________________

Forbrugerens underskrift: _________________________________________     

Dato: _________________

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

 

 

 

Vi har 1-5 dages levering

Men vi gør naturligvis alt for at du modtager din ordre efter en dag eller to!